Diumenge 1 de desembre:
Primer diumenge d’Advent.
Comencem els dies de preparació i celebració de la vinguda del Senyor. Ell va venir fa dos mil anys a Betlem, ell ve constantment a les nostres vides, i ell vindrà definitivament a la fi del temps. Disposem-nos a rebre’l!

Diumenge 8 de setembre:
Festa de la Immaculada Concepció de Maria. Després de la missa de la una del migdia, la Coral Esplai La Caixa ens oferirà un bonic concert de nadales al qual estem tots convidats.

Diumenge 15 de desembre:
Celebració de l’escola de la Sagrada Família. A la missa de tres quarts d’11, l’escola de la Sagrada Família celebra la seva festa amb tota la comunitat parroquial.

Dimecres 18 de desembre:
Concert de Nadal. Aquest día, a les 5 de la tarda, els nens i nenes de l’Escola de la Sagrada Família oferiran
un Concert de Nadal a la nostra església de Sant Joan.

Dijous 19 de desembre:
Missa de Nadal al centre Frederica Montseny. Per tal que tots els qui estan ingressats al Centre Social i Sanitari Frederica Montseny i ho desitgin puguin celebrar cristianament aquestes festes, el dijous día 19, a les 11 del matí, s’hi celebrará la missa de Nadal. Tothom qui vulgui hi pot participar.

Dilluns 23 de desembre:
Celebració de la penitència. El dilluns 23 de desembre a les 7 de la tarda tindrà lloc la missa i la celebració de la penitència com a preparación de les festes de Nadal. Fixeu-vos que abans aquesta celebració es feia el divendres abans de Nadal, i que ara s’ha passat al dilluns.

Icon

Full Parroquial Desembre 2019 1.01 MB 0 downloads