Mons. Agustí Cortés Soriano, bisbe de Sant Feliu de Llobregat fa públics els següents
nomenaments, a data d’avui, 2 de febrer de 2021, Festa de la presentació del Senyor:

Mn. Xavier Aymerich Miñarro, nou Vicari episcopal de la Vicaria del Penedès, Anoia,
Garraf i en substitució de Mn. Pere Milà Vidal que ha exercit aquest servei diocesà des
de l’any 2014.

Mn. Xavier Aymerich Miñarro continua les seves responsabilitats pastorals a la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat, com a:
Arxiprest de l’Arxiprestat de Vilafranca del Penedès
Rector de la Parròquia de Santa Maria –Basílica- (Vilafranca del Penedès)
Rector de la Parròquia de Sant Genís (Torrelles de Foix)
Rector de la Parròquia de Santa Maria de Foix (El Terme – Torrelles de Foix)
Rector de la Parròquia de Santa Magdalena (Pontons)
Rector de la Parròquia de Santa Maria (Sant Martí Sarroca)
Rector de la Parròquia de Sant Pere (Sant Pere Molanta – Olèrdola)
Rector de la Parròquia de Sant Miquel (Olèrdola)
Rector de la Parròquia de Sant Pere de la Gornal (Castellet i la Gornal)
Rector de la Parròquia de Sant Marçal (Sant Marçal – Castellet i la Gornal)
Adscrit a la Parròquia de la Santíssima Trinitat (Vilafranca del Penedès)

Mn. Vicenç Guinot Gómez, nou Delegat de la Delegació diocesana de Pastoral Sacramental i Litúrgia i en substitució de Mn. Xavier Aymerich Miñarro que ha exercit aquest servei diocesà des de l’any 2005.

Mn. Vicenç Guinot Gómez continua les seves responsabilitats pastorals a la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat, com a:
Rector de les Parròquies de Sant Miquel Arcàngel i Sant Bartomeu de la Quadra (Molins de Rei)
Rector de la Parròquia de Santa Eulàlia (El Papiol)
Rector de la Parròquia de Sant Vicenç (Castellbisbal)

Units en la pregària i el suport als nostres germans que han rebut aquests nous serveis de part del Sr. Bisbe.