El proper 25, el Bisbat de Sant Feliu de Llobregat celebra una Jornada pels afectats de la pandèmia, amb una eucaristia presidida pel nostre bisbe diocesà Mons. Agustí Cortés, a la catedral de Sant Llorenç, a les 20:00 h, per l’etern descans dels difunts i el consol i esperança dels seus familiars, i també per donar gràcies a Déu pel treball i el sacrifici realitzat per tantes persones durant el temps de la pandèmia, pregant especialment per la nostra gent gran i les residències d’ancians.

També serà una ocasió per demanar a Déu la llum, comunió i entrega fraterna davant la crisi social i econòmica provocada per la pandèmia i el confinament. La celebració de la catedral, no respon a una convocatòria d’assistència multitudinària , en raó de l’actual aforament i pels límits que se’ns poden imposar a partir de la propera setmana.

Tanmateix la jornada serà diocesana, de mode que, el mateix dia 25 o el diumenge 26, es pregarà per aquesta intenció a totes les parròquies i esglésies de la diòcesi.

Des de les nostres parròquies ens hi unirem espiritualment.