Paraules de la comunitat parroquial de Sant Climent en el comiat d’en Mn. Josep Maria Gómez.

Bon dia a tots.

Després d’aquesta eucaristia d’acció de gràcies al senyor pels serveis prestats pel Josep Maria a aquesta comunitat parroquial durant els 13 anys de permanència entre nosaltres, jo en nom de la comunitat parroquial et volem manifestar el nostre agraïment més sincer per la teva dedicació a la nostra parròquia. No vivim temps fàcils ni a l’església ni a la societat civil i això fa, a vegades, que la feina    dels ordenats transcorri no sense dificultats. En aquests tretze anys hem tingut en la nostra comunitat moments millors i pitjors com és habitual en tota comunitat. Som conscients que com a comunitat hem fallat a vegades en el nostre compromís cristià i no hem sabut trobar el punt d’equilibri per al bon funcionament de la parròquia, descarregant la responsabilitat en la teva persona.

Per tot això et demanem perdó.

Hem compartit bons moments en les activitats de la vida social del poble en les quals t’has implicat plenament, com el aplec del Roser, el grup de Caramelles, la Coral La Vall, els Tres Tombs, el grup de campaners etc Han estat moments viscuts de germanor on el teu testimoniatge cristià ha estat palès. Gràcies.

No podem oblidar la teva dedicació com a voluntari de Càritas sent una referència per a les noies acollides en el pis de la rectoría i com no, promotor del cistell d’aliments. No et preocupis que no ens oblidarem d’ell.

Aquests últims anys t’has hagut d’enfrontar a la malaltia amb la qual encara estàs lluitant amb enteresa, serenitat i actitud cristiana posant a les mans de Déu la teva vida. Demanem a Déu en les nostres oracions que estigui al teu costat i t’ajudi a suportar-la.

Deixes la teva responsabilitat en la Parròquia en mans de persones ja conegudes per la majoria de nosaltres. Mn Joan que segueix de rector com fins ara, Mn Jaume que ens continuarà acompanyant com a col·laborador i Mn Sebastiá. Crec que poques vegades en els últims anys, la Parròquia de Sant Climent ha tingut tants clergues al seu servei. Els desitgem que la seva acció pastoral doni fruits i per a això poden comptar amb la col·laboració de tots nosaltres.
Perquè tinguis un record del teu pas per la parròquia de Sant Climent, uns representants de la comunitat et fan lliurament d’un petit detall.

Sant Climent 17 de febrero 2019