CÀRITAS INTERPARROQUIAL DE VILADECANS I SANT CLIMENT DE LLOBREGAT, és el braç i el cor executor de les nostres cinc comunitats parroquials, en l’acció de la pastoral social, cap a les persones més necessitades dels nostres entorns. Perquè aquesta tasca sigui sensible, significa que cada parròquia ha d’aportar-hi, de manera directa i compromesa, la seva força i la seva sensibilitat, concretat en l’adscripció de voluntaris, l’acompanyament de les persones ateses, les aportacions econòmiques, les aportacions materials, …

En l’actual moment que vivim CÀRITAS INTERPARROQUIAL ens ha posat de manifest la seva preocupació per la manca de recursos alimentaris per tal de poder atendre dignament el nombre, creixent, de persones i famílies ateses, degut a l’agreujament de la crisi econòmica, pel Covid19 i en DEMANA AJUD !!!

Per això, necessitem que TOTS ENS SENTIM CÀRITAS i ajudem a la nostra institució, aportant-hi aliments al servei de REBOST. Es tracte, especialment, dels següents productes:

• Sucre, farina, llegums i pots de fruita per a nadons.
    També necessiten:
  • Productes d’higiene personal (gel, xampú, sabó…)
  • Productes d’higiene íntima femenina.
  • Bolquers per a nadons.
  • Productes per a la neteja de la llar.
  • Productes per a la neteja de la roba

Podeu deixar els productes a les vostres parròquies, abans o després de totes les Eucaristies, o bé portar-los al despatx parroquial.

La campanya, que ja ha començat i evidencia l’interès, i la capacitat de resposta de molts de vosaltres que ja heu començat a fer-hi aportacions. La feina no està feta, tot just ha començat i necessitem molts més aliments. No defallim i endavant !!!

No deixeu d’aportar-hi aliments i gràcies per aquesta col·laboració, fraterna i solidària.